luni, 31 decembrie 2012

     A mai trecut unul, inca un an. Inca un an in care am invatat atatea, un an cu dezamagiri care acum mi se par banale, un an bun.
 -acum stiu cel mai bine ca nu trebuie sa-mi fie frica de nimeni, poti invinge orice adversar daca esti puternic;
 -acum stiu sa ma autocontrolez;
 -acum stiu ca trebuie sa crezi cu putere in visele tale ca sa se implineasca;
 -acum am invatat ca fiecare zambet e valoros si ca ai pierdut o zi daca nu ai zambit;
 -acum stiu ce inseamna increderea in sine;
 -acum stiu mai bine ce inseamna sa aberezi foarte mult;
 -stiu ca e usor sa-ti faci noi prieteni si tot atat de usor e sa-i si pierz;i
 -acum am invatat ca dupa ce ai gresit odata, increderea se recastiga greu;
 -am invatat ce inseamna PRIETENI ADEVARATI;
 -am invatat sa am rabdare mai multa;
 -am invatat sa-i tin aproape de mine pe cei care merita;
 -am invatat ce inseamna nebunia, care de cele mai multe ori poate duce la agonie;
       Am avut atatea de castigat si daca ma uit in spate se pare ca nu am pierdut atat de multe.
    Am avut si am niste prieteni adevarati, prieteni care se supara daca nu le asculti sfaturile, prieteni care stii ca sunt mereu acolo chiar daca ii suni doar cand ai nevoie de un sfat, prieteni care cer sa-i asculti tu mai mult si care vorbesc mai mult despre problemele lor, prieteni pt care trebuie sa astepti sa se trezeasca ca sa ii poti suna, prieteni carora si eu le-am fost alaturi cand au avut nevoie, prieteni care te suna doar cand au nevoie, prieteni cu care pot fi cat de tampita vreau, prieteni cu care pot sa ma prostesc, prieteni de care pot face misto oricand si ei de mine, prieteni pe bune.
     Pe ultima suta de metri a anului am intalnit cel mai dragut, scump, dragalas si minunat baiat.
     Sper ca anul asta sa am mai multe realizari, sa intru cu usurinta la liceul dorit si sa-mi fac prieteni noi, sper sa devin mai bun, in primul rand cu mine si sa pun accent pe lucrurile care ma pasioneaza. Imi doresc ca totul sa mearga bine, daor atat.
     Si... Am mai invatat ca poti face rau celorlalti facand bine pentru tine.



                                                                             La multi ani si toate cele bune
                                                                                       sa va apara in cale !



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu