luni, 24 decembrie 2012

in love, again.

     Am din nou teama de a nu pierde pe cineva si din nou simt cum totul inauntrul meu e bine chiar daca afara nu totul e perfect. E placut sa stii ca cineva se gandeste la tine in timp ce tu faci acelasi lucru si e stupid sa te gandesti la ce e mai rau, cand el e langa tine si ti-a demonstrat ca nu trebuie sa-ti fie teama. Imi e de ajuns faptul ca nu te-ai schimbat deloc pana acum si chiar daca am avut momente de nesiguranta am preferat sa nu-ti spun ca sa nu risc sa te supar.
     In bratele tale e cel mai bine si atunci stiu ca nu-mi mai pasa de nimic, stiu ca in timp si dupa ce vorbesc cu tine nu ma pot oprii din zambit si mai stiu ca ma faci fericita indiferent de moment.
      Am momente in care trec de la extaz la agonie si uneori nu-mi explic de ce simt lipsa ta atat de tare, cred ca asta e pt ca tin la tine atat de mult,nu? Esti pata de culoare ce umple acum cuprinsul inimii mele si ma simt atat de bine cand stiu si cand ma gandesc ca imi apartii si ce simt pentru tine nu e o simpla apa de ploaie. Si cand spun "simt" ma gandesc la modul in care rostesti cuvantul "scumpo" , la felul cum vorbesti cu mine, la felul cum ai grija de mine si la felul in care ma faci sa am atata incredere si sa simt niste lucruri asa frumoase.
     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu