vineri, 7 decembrie 2012

     Ma aflu aici. Constienta de faptu' ca e doar un banal inceput care ar putea sa se termine chiar acum. Nu mi-a m-ai fost de mult atat de frica sa nu pierd pe cineva. Si tu ? Tu esti singurul care-mi inveseleste zilele, singura persoana cara ma face sa zambesc si singurul baiat care dupa atat de putin timp reuseste sa-mi faca inima sa bata.
     Nici nu ma gandeam ca o sa-ti acord vreodata importanta si nici nu ma interesa persoana ta. Erai un simplu baiat, dragut,  recunosc, evident. Apoi, am inceput sa vreau sa-ti acord atentie si m-ai lasat sa te cunosc. Am dat peste un baiat sincer, care nu da importanta relatiilor (pana acum,normaal), un baiat in care am simtit ca pot sa am incredere, un baiat care ma face fericita, un baiat care are grija de mine, un baiat care stie sa-mi acorde toata atentia lui, un baiat care mi-a spus ca ii sunt draga, un baiat pentru care eu sunt perfecta.
      Urmeaza sa spun ce vreau? Da, nu vreau nimic. Chiar nu am nevoie sa se schimbe ceva si m-as multumi sa fie MEREU asa. Tu sa fii micutul meu dragut iar eu scumpa ta. Promit ca nu o sa te supar si mai promit ca o sa fiu asa draguta mereu si nu o sa ma intereseze de nimeni si de nimic, decat de noi. Iar tu sa fii mereu baiatul de acum, baiatul care m-a facut sa-l iubesc in scurt timp si baiatul care ma asigura ca pot avea incredere in el, oricand.
                                                                                 
                                                                                                    I love u boy.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu