marți, 22 noiembrie 2011

Oprietenietrecesiprinfoc.

Cu totii avem multi prieteni.
Majoritatea adevarati sau mai putin..
Insa eu o am pe ea.
She is Anca. [o sa se sparga de ras cand o sa vada =)))]
Ne-am imprietenit.. Nici numai stiu cum.
Stiu ca ea era invidoasa ptc eu ma tunsasem la fel ca si ea si asa am devenit prietene :)).
Vorbeam cate 500 mesaje pe zi. [stiu ca exagerez:))]
Chiar daca ne-am certat pe Robbi si inca ne certam din motive prostesti :)). Nu am incetat nicioada sa ne fim prietene una alteia [cred.=))]
Intotdeauna imi da sfaturi cum sa cuceresc baietii =))). Si de fiecare data merge :"> [hi guys :>]
Intotdeauna stie sa ma asculte si sa ma inteleaga cum nimeni nu a m-ai facut-o :x
Ei ii spun cat ma enerveaza mama si cat de ciudat poate sa fie tata in legatura cu libertatea mea =))).
Ei ii spun tot ce ma enerveaza, to ce ma doare, tot ce ma face fericita.
Cu ea rad de grasi, de mama lu` Alexandru [stie ea=)))] .
Cu ea ironizez baietii urati pe strada spunandu-le ca sunt fooooarte frumosi :))
So..
Anca e Anca ptc zice ca e grasa.
Anca e Anca pt ca zice ca are nasu stramb.
Anca e Anca pt ca zice ca e urata.
Anca e Anca pt ca ragaie ca un extraterestru in timp ce vorbeste.
Anca e Anca pt ca ne injuram si ne facem proaste mereu.
Anca e Anca pt ca mereu e langa mine.
Anca e Anca pt ca din orice ma face sa zambesc.
Anca e Anca pt ca cu ea nu pot sa fiu serioasa.
Anca e Anca pt ca e ficatelu meu.
Anca e Anca pt ca eu sunt pipotica ei.
Anca e Anca pt ca asta-vara ii lua 60min. sa se pregateasca ca sa iesim.
Anca e Anca pt ca imi da luciu dulce. /ca atunci cand mergeam la intalnirile cu el.
Anca e Anca pt ca nu ma pot abtine sa nu rad cand sunt cu ea.
Anca e Anca pt ca a aruncat cu punga de seminte in mine.
Anca e Anca pt ca mananca chips-uri ca nemancata.
Anca e Anca pt ca ai ei zic ca e anemica =)))).
Anca e Anca pt ca zice ca am fata de Teo [porcu`.]
Anca e Anca pt ca imi zice 'dev pussy'.
Anca e Anca pt ca ea e 'Anka de vys' sau 'Anca valuta'
Anca e Anca pt ca mereu gaseste o solutie pt problemele mele.
Anca e Anca pt ca se uita la desene.
Anca e Anca pt ca se bate cu Radu.
Anca e Anca pt ca n-o lasa tacs`u sa vorbeasca intotdeauna la telefon.
Anca e Anca pt ca ne consumam minutele reciproc.
Anca e Anca pt ca mereu e curioasa.
Anca e Anca pt ca nu pot sta fara ea.
Anca e Anca pt ca impreuna am desenat un tricou :x
Anca e Anca pt ca cica am facut-o de ras la skate pt ca m-am intros din drum :|=)).
Anca e Anca pt ca pe mess vorbim ca pitsipoancele si cocalarii.
Anca e Anca pt ca e tampitelu meu.
Anca e Anca pt ca e pshiholoaga mea.
Anca e Anca pt ca radem de muciosi. [mucoi =))))]
Anca e Anca pt ca mereu ii pun ':)' si ea se supara.
Anca e Anca pt ca mereu imi zice 'deea :) vezi c-am auzit ceva despre tine'
Anca e Anca pt ca inainte ne ziceam 'viata mea' =))
Anca e Anca pt ca e ciudata ca si mine.
Anca e Anca pt ca acum cateva zile a luat primu` ei 4 la Franceza.
Anca e Anca pt ca ma-sa zice 'ce........... pu*a calului facusi fata' =)))))
Anca e Anca pt ca o fac de ras [stiu ca o sa te superi]
Anca e Anca pt ca o iubesc.
Anca e Anca pt ca e Anca.

Cu toate astea. Mai am prieteni adevarati :).
O am pe Ana care ma invata sa fiu cu tupeu :> :))

O am pe Sorina care e tampita rau :x

O am pe Miki care imi da incredere in mine si vreau sa-i multumesc pt tot :x /teiubescplaman=)) si iubito scuze dar nu am mai gasit poza cu noi :(

O am pe Xolo care e cea mai buna !

O am pe Deyxuca mea pe care o iubesc muult :x

O am pe Vamp cu care ma cert lunar da` ne iubim in mister :))
O am pe Alle care e fetita mea micuta si scumpa :o3./scuzati-mi fata de tractorista =)).



Si mai sunt. Scuze pt cei pe care nu i-am mentionat. Toti sunteti ai mei si va iubesc :">.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu