miercuri, 23 noiembrie 2011

Fetitsa mea. ;o3

Stateam plictisita.. si vorbeam cu fii`mea.
Inspiratia mi-a venind intreband-o 'Ce sa postez?'
Ea: 'Cat de mult ma iubesti :">'
I-am promis ca o sa creez o postare doar pt ea.
Cum am cunoscut-o..
Treceam cu mama prin fata fostului magazin 'free zone' si m-a salutat fara sa o cunosc :))
Stiam doar ca am mai vazut-o pe hi5.
Tot acolo am facut schimb de id`uri.
Am devenit ma-sa :x
E asa mica si scumpa si frumoasa si dulce, pt mine e unica.
E fetitsa mea care zice ca in unele poze iese urat, dar ea iese cat se poate de PERFECT.
E fetitsa mea pt ca il iubeste pe el :>
E fetitsa mea pt ca e adorabila.
E Alle pt ca e deosebita, pt ca ma intelege si e cea mai bunoaca copila :x

                                                                       teiubescnebuno.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu