marți, 15 noiembrie 2011

What the hell is love ?!

Mdea. Ce dracu` e dragostea ? Normal.. De ce sa ne intereseze atata timp cat iubim si suntem iubiti ? Doar dupa ce suferim o despartire 'dureroasa' ne intrebam 'De ce l-am iubit asa mult pe X?' sau spunem 'Nu stiu de ce am tinut asa mult la X, acum mi se pare foarte urat, oare ce am vazut la el ?'. Cu toate astea. Poate TU l-ai iubit pe X. Dar acum vrand sa-l uiti.. Inerci sa dramatizezi situatia.. Spunand chestii penibile. Spunand chestii urate despre X. In unele situatii nici tu nu stii ce vrei sa spui. Acum cateva zile spuneai 'Vai.. il iubesc atat de mult pe X. Nu vreau sa ne despartim niciodata' si acum ce faci ? Dai cu piciorul relatiei spunand despre X ca nu stie sa te aprecieze.. sau ca nu a stiut sa te tina aproape.? In unele situatii poate ai si tu dreptate.. Ii spui lui X 'Teiubesc' si el iti zice in scarba 'Sieu' spunand in gandul lui 'Da Doamne sa-mi apara o bunaciune in fata ca sa scap de asta ! '

Si pana la urma.. De ce ne indragostim ? Da. Stiu. Ne indragostim pentru ca e ceva normal. Ceva firesc. Ceva cat se poate de frumos. Dar dupa ce ne da papucii uitam ca a fost dragut ce am trait cu X. Nu ne pasa de relatie decat atunci cand 'merge bine' dar imediat cand gasim momentul.. Facem o criza de gelozie. '
Ahh. Te-am vazut cu ... ! Ce cautai cu ea/el ? ' si apoi incheiem cu 'Relatia se termina aici !' Insa dupa poate ne pare rau si il/o vrem pe X inapoi. Ne plangem la toti prietenii: 'Vai.. Il/O vreau inapoi ! Am fost dura/dur cu el/ea'  ... 'Il/O iubesc si acum'.
Ni se pare totul frumos pana la un moment dat.

Sau mai e momentul ala in care aflii ca ii mai place cuiva de X. Atunci devenim chiar penibili. Devenim insuportabili. Devenim stresanti. Devenim prea sufocanti. Dar facem chestiile astea pt ca poate chiar o/il iubim pe X si prietena/prietenul nostru nu realizeaza ca tinem mult la el/ea. Poate cand facem 'crize' incercam doar sa tinem persoana respectiva langa noi. In momentul ala simtim ca nu am putea trai fara el/ea. Dar dupa ce ne indragostim iarasi.. Uitam de iubirile mai vechi.
Spunem 'Ce ma asta e iubire ? E joaca de`aia de copii'. '.Dar poate ca si 'copiii' aia iubesc cu adevarat. Nu deageaba fumeaza.. Nu degeaba se taie.. Nu degeaba in unele cazuri sunt in stare sa se apuce de droguri.. Toate astea nu sunt facute degeaba. Sunt facute pt ca si ei iubesc. Toti iubim in felul nostru.. Mai mult sau mai putin.
Si tot nu v-am raspuns la intrebarea 'What the hell is love?!' .. Hmm. In unele situatii 'Love is blind'. Sau.. 'Love is hapiness' Sau.. 'Love is pain' Sau.. 'Love is nothing'.
But for me.. Love is a drug like a candy. She offers dependence and all are injected whit her. !


                                                                                                                   Sick of love..
                                                                                                                                       Deew :).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu