vineri, 26 octombrie 2012

You.

    Da, ne cunosteam dinainte, da, eram doar simple cunostinte. Acum sper sa se fi schimbat multe. Sper sa fie ceva dragut, sper sa stii sa ma apreciezi la fel de mult cum voi face si eu. Sper sa fii acolo cand o sa am nevoie de o imbratisare si sper sa nu ma dezamagesti.
    Stiu ca va trebui sa invat ca fericirea mea, depinde de mine, nu de parerile celorlalti. O sa am nevoie ca tu sa-mi demonstrezi ca eu pot sa am incredere in tine.
    Mda, uita-te la mine, visez prea mult, huh ? Da' cu toate astea, cu toate exagerarile uneori banale si inutile si cu toate ciudateniile pe care le fac/spun, sper sa-ti plac.
     Scriu toate astea pentru ca asa imi dau mai bine seama de ce simt in legatura cu ce o sa se intample si pentru ca chiar dacca n-am vorbit de ieri, imi e dor de tine.. Am inceput sa ma gandesc din ce in ce mai mult la tine si unele lucruri,simple, imi amintesc de tine.
     Esti dragut, zambetul tau... Nu pari genu' romantic, genu' de baiat care sa-si alinte iubita in orice moment, dar o sa ma obisnuiesc si asa. Umm, pana acum nu s-a intamplat nimic gresit, poate doar faptul ca am ascultat parerile a prea multor persoane si asta m-a facut sa devin putin indecisa.
    Tot ce vreau e ca ei sa nu aiva dreptate si tu sa fii asa cum as' vreau eu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu