miercuri, 20 iunie 2012

                 Umm. Pai chiar nu stiu de unde sa incep si cum sa termin mai rapid ca sa va scutesc pe voi toti si astfel sa ma scap si pe mine de-o grija.
                 Vreau sa va multumesc . De ce ? Pt ca datorita voua, eu azi sunt mai puternica. " Voua " Hm . " Voua " adica tuturor celor care ma barfesc, tuturor  celor care s-au purtat urat cu mine,(pun la trecut pentru ca numai aveti sansa sa faceti asta). Sa continuam.. Tuturor celor care si-au batut joc de mine.. Tuturor celor care m-au facut sa plang, sa-mi ies din minti, m-au facut sa ma simt ingrozitor. Tuturor celor care se dau prieteni in fata mea si ei sunt niste prefacuti si niste ratati (acum e randul meu sa-mi bat joc).
                    Cum spuneam.. Datorita voua am cunoscut o noua "eu". Ma simt mai puternica, ma simt mai increzatoarea, mai... Independenta. E greseala voastra, insa va multumesc si va sunt recunoscatoare.
                                                                                       V-am pupat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu