sâmbătă, 2 iunie 2012

Interviu Mc WeeDDie! 2012

     Stiu ca suna banal, el a fost cu ideea.
 Me: Hei Robbi... Sau poate ca ar trebui sa-ti spun MC Weed. Spunele "fanilor" ceva despre tine.
 MC Weed, a refuzat cu rea credinta sa ne raspunda la aceasta intrebare.
 Me: De unde pasiunea asta?
 MC Weed: Pai pasiunea a inceput...cam din luna februarie,unde am vazut multi Mc care s-au apucat de rap..m-am gandit sa ma apuc si  eu..am scris versuri,am cautat negativ si asa a iesit melodia.
 Me:De ce te-a atras genul rap ?
 MC Weed: Mi-a placut in primu rand stilu,si cred,ca muzica rap sau hip hop pot transmite foarte multe sentimente fata de ce se scoate acum pe banda rulanta..ma refer la muzica comerciala,de unde apar zilnic artisti multi cu muzica lor care nu transmit nimic.
 Me: Care e piesa ta preferata? Din cele create de tine, bineinteles.
 MC Weed: Pai..cred ca "Romania trezirea" mi-a iesit cel mai bine..dar si celelalte imi plac.
 Me: Ce spui despre "Dragoste pura?"
 MC Weed:  E prima mea melodie de debut.
 Me: Ma enervezi si numai fac nimic, zii ceva m-ai dragut.
 Mc Weed:  E prima mea melodie de debut..si a fost facuta pentru fosta mea prietena.
 Me: De unde si pana unde numele de "MC Weed" ?
 MC Weed: Nici eu nu stiu...Mc vine de la "microphone controller",si WeeD mi l-am ales din jocurile de calculator  pur si simplu mi-a placut.
 Me: Care e trupa ta preferata ?
 MC Weed:  Bug Mafia.
 Me: Ai ceva colaborari?
 MC Weed: Deocamdata nu, dar sper ca pe viitor o sa am.
 Me: Ce vrei sa faci pe viitor, o sa continui ?
 MC Weed: Da, o sa fac in continuare muzica rap.
 Me: Ok dragule, cam atat. Mersi pt timpul acordat.
 MC Weed: Mersi si eu.


Pt detalii: www.mcweeddie.blogspot.com
  www.mcweeddie.webnode.com:
  www.facebook.com/McWeeDDie:
  www.youtube.com/McWeeDDie1000

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu