sâmbătă, 19 mai 2012

     De acum e un nou inceput... Un nou baiat.. Cu o alta personalitate. Stiti ? Fosta mea relatie a inceput cu: "El e DIFERIT" si s-a terminat cu "E la fel ca toti ceilalti". Cred ca nu sunt singura careia i s-a intamplat asa... Deci, incepand de acum nu o sa mai fie vorba de el, ci de un altul.
      L-am cunoscut in primele zile de primavara (era primavara de mult, dar eu atunci incepeam sa o simt). El trecea pe langa mine, (eu fiind cu niste prietene) insotit de colegul nostru. L-am oprit pe Ionut (colegul nostru) sa ne faca cunostinta cu amicul lui.
      Sunt foooooarte VULCANICA si SARITA DE PE FIX cand vine vorba de baieti draguti.
       Primele lucruri pe care i le-am spus au fost... Umm. Numai tin minte. Stiu ca facusem cunostinta de 10 minute si deja flirtam cu el. (tipic mie) Spre surprinderea mea, am aflat ca e in clasa cu iubitul meu si mi-am cerut scuze cerandu-i sa nu-i spuna prietenului meu.
       Au urmat zile in care ieseam impreuna (si cu alti prieteni, bineinteles). Mbine.. Nu ii dadeam atentie, dar il vedeam cum ma soarbe din priviri. Nu l-am luat in seama si zilele isi urmau cursul...
       Prietenii stiau ca relatia mea incepuse sa scartaie si m-au sfatuit sa incerc cu el... Cu o seara inainte de a ma desparti de prietenul meu... Mi-a pus intrebarea aia pe care toate fetele indragostite o asteapta de la baiatul respectiv si eu am zis NU. Va da-ti seama ca nu puteam sa accept din moment ce eram cu altcineva...In fine... S-a suparat putin dar acum relatia noastra de PRIETENIE merge perfect.
        Cand sunt cu el uit de tot. Ma face tot timpul sa zambesc.. Orice gest al lui are importanta.. Orice atingere..Orice privire.. Tot.
        A fost PRIMUL care si-a cerut iertare cand a gresit si nici nu gresise, defapt, nu era asa graaav. (ovi, tu si ceilalti mi-ati cerut doar scuze). Stiu ca suna ciudat.. Dar pentru mine are o oarecare importanta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu