joi, 10 mai 2012

Hei Idiot ! I.. Don't know..

       Un an fara 9 zile.. Aproape 12 luni... Da.. 356 de zile. Cam atat a durat. Intr-un fel imi pare rau ca s-a terminat asa dar numai mergea. Numai rezistam. Numai suportam sa-i vad pe altii cum le merge bine si mie sa-mi mearga atat de prost. Numai suportam nici sa aud pe toata lumea ca mi-a vazut prietenul ba ca se dadea la una.. ba ca de ce nu iese cu mine sau ca de ce nu ma suna? Niciodata nu o sa-mi dau un raspuns clar si nici nu tu nu o sa-mi poti da unul concret pentru ca de fiecare data minti. Okei.. Imi puteai spune de la bun inceput ca numai merge si as' fi inteles.
        Stai linistit dragule, deja am trecut peste..
         Treceau dracu lunile si noi nu ne mai intalneam.. Bagai mereu scuza ca ai tai nu te lasa in cartierul meu.. Culmea, aveai voie peste tot numai sa vii sa-ti vezi iubita nu. Asteptam pana la 2 dimineata cu gandul ca poate-mi dai si mie un mesaj de noapte buna... Nici nu ma sunai, te durea in c*r ! Imi era deajuns sa spui si " Ce faci ba ? M-ai traiesti si tu ? " ma multumeam si cu asta, crede-ma. Dar nimic.. NIMIC !!!
         Acum o sa-mi raman doar momentele cu tine.. si stai linistit, o sa le pastrez si pe alea urate dar si pe alea frumoase... Multumesc ca mi-ai lasat atatea amintiri minunate.
        Nu o sa uit niciodata asta: http://www.youtube.com/watch?v=fNkdNebE3Sc . A fost cel mai minunat cadou pe care mi-l putea face si mi l-a facut cineva vreodata. Nu o sa uit niciodata momentele alea minunate in doi... Nu o sa uit cand mi-ai zis sa nu ma mai gandesc seara la lucruri urate ptc o sa visez urat.. Nu o sa uit imbratisarile tale.. Nu o sa te uit niciodata.
 Nu-mi mai ramane de facut si chiar daca mi-ar m-ai ramane nu as mai face nimic. Atat a fost sa fie..Acum o sa ne ramana doar amintiri si atata tot. Cum ai fost tu, nu o sa mai fie nimeni. Dar GATA ! Tu si nimeni altcineva nu se joaca cu inima si sentimentele mele.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu