joi, 8 martie 2012

                   Te iubesc pentru zambetul tau,
                   Te iubesc pentru ochii tai schimbatori,
                   Te iubesc pentru ca ai grija de mine,
                   Te iubesc pentru fiecare clipa petrecuta impreuna,
                   Te iubesc pentru ca imi faci inima sa bata mai tare,
                   Te iubesc pentru ca ma faci sa plang,
                   Te iubesc pentru ca ma faci sa rad,
                   Te iubesc pentru ca ai incredere in mine
                   Te iubesc pentru increderea pe care o am in tine,
                   Te iubesc pentru ca mereu ai fost acolo,
                   Te iubesc pentru ca te visez mereu,
                   Te iubesc pentru ca ma faci mereu geloasa,
                   Te iubesc pentru cand ma strangi in brate,
                   Te iubesc pentru cand ma atingi,
                   Te iubesc pentru ca ma ajuti sa fiu mai buna,
                   Te iubesc pentru ca stiu ca vei fi mereu acolo,
                   Si cel mai important, te iubesc pentru ca esti TU.


              Stiu ca iti spun mereu ca te iubesc si poate nu de fiecare data iti spun si de ce tin atat de mult la tine. Acum pentru mine esti perfect si numai am nevoie de nimic altceva. In sfarsit cred ca am reusit sa te inteleg, sa inteleg " metoda " ta de a tine la o fata, am reusit sa te accept asa cum esti. Apreciez enorm modul in care te-ai schimbat.
               Spun cu sinceritate ca acum numai am nevie de nimic. Absolut nimic. Daca te am pe tine, am tot ce e frumos pe lume.
                Daca o sa ne mai certam (ceea ce nu vreau sa se mai intample NICIODATA ) sau sa ne despartim ( la fel ) sa nu uiti niciodata ca te iubesc.
                Indiferent de ce se va intampla cu noi ( sa speram ca nimic rau ) vei ocupa mereu un loc special in inima mea datorita faptului ca tu m-ai invatat sa iubesc, sa fiu realista si optimista.
           
                In curand o sa te urasc pentru ca te iubesc asa muuult.
                                                           TE IUBESC.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu