joi, 22 martie 2012

Bun venit in universul " smecherilor "

   Te indrepti cu pasi repezi spre... Nimic ! Dintr-o data toate visele ti se spulbera, tot ce ti-ai propus nu realizezi si tot ce ai facut pana acum nu-si mai are rostul .  Ti se pare ca totul merge prost si iti e frica sa o iei de la inceput. Iti spui ca asa e mereu si ca.. N-are niciun rost.
     Tot ce faci e gresit.
     Tot ce spui e o prostie.
     Acum .. ? Te izolezi de tot si de toti. Iti uiti familia,prietenii si toti apropiatii. Defapt ce ? Aveai prieteni ? NU .
      Iti formezi o lume a ta... In care tu esti principalul (evident, doar tu existi in " lumea " asta). Iti merge totul perfect, de ar fi si in realitate asa, nu ? Ei bine.. Asa si e.
      De multe ori, in multe situatii, ai multe probleme. Ce faci atunci ? Rezolvi totul cu calm. Fii tu . Pe tine nu trebuie sa te intereseze ca X e smecher, ca Z e tare in gura, ca Y te ia la bataie sau ca nu stiu cine ce dracu iti poate face.
       Eu sincer, m-am saturat. Mi-a ajuns pana peste cap de toti smecherii si pot sa vorbesc si in numele uneia dintre cele mai bune prietene. Deci, numai suport.  Toate aceste persoane sunt atat de prost crescute, atat de.. Needucate . "efectiv " :)).
       Am ajuns toti sa mergem la scoala cu frica ca se ia nu stiu cine de noi sau ca ne ia dracu la bataie ca i-am dat un comentariu mai rautacios pe facebook si vezi Doamne nu-i convine.
       M-am saturat si de pitipoance, cocalari si plagiatori infecti. Zilnic misuna printre noi atatea experimente de genu' asta. E imposibil sa faci 2 pasi si sa nu te intalnesti cu una cu botu' roz, cu unu care asculta manele pe strada sau cu unu caruia i se zice la fel ca si prietenului prietenei tale.
       Mi-a ajuns. M-am saturat. Numai pot !De maine, promit ca nu o sa-mi mai pese. NU O SA IMI MAI PESE .
       Cel mai bine e sa nu pui totu' la suflet si sa spui verde-n fata. Cel mai bine e sa-ti pese in primul si-n primul rand de tine . Cel mai bine e sa fii si tu smecher.
        Fii TU si fii tare :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu