luni, 16 ianuarie 2012

Catre tine..

     Hei . Scuze, ti-am zis ca o sa scriu asta, nu te supara, dar aici ma dezlantui cel mai bine. Cand vorbesti cu mine, sunt luata de val, si poate ca-mi pun prea mult " sentimentele pe tava " si uit de lucruri importante.
     Uummm. Cum ti-am spus, ieri m-am simtit prost si in acelasi timp groaznic cand am auzit ca m-ai intrebat " Dar ce ai cu ea ? "
     Pe bune ?! Te mai intrebi ce am cu ea ? Stii bine ca nu-mi place. Si gandeste-te ca odata mai si lasat pt ea. Deeeeeci.. E ceva normal.
       Ma deranjeaza tot ce tine de ea, pur si simplu o vad ca pe o vrajitoare ce vrea sa mi te ia si sa te duca departe, nu as suporta asta, stii bine si daca nu stiai, aflii chiar acum.
           Ok..  Poate sunt eu putin prea indragostita si exagerez, dar asa simt.
       Nu  vreau sa fii iubitul ala din reviste PERFECT si n-am nevoie de cineva care sa-mi aduca cutii de ciocolata, trandafiri si ursuleti . (poate ca mi-ar place putin, dar sa nu devina siropos).
       Vreau sa te am doar pt mine si o sa-ti repet asta ori de cate ori va fi nevoie doar ca sa-ti dai seama ca mie chiar imi pasa.
        Poate ca exagerez dar pt mine e important. Nu vreau sa fiu " speciala " doar pt ca asa incerc eu sa ma fac, vreau ca tu sa ma consideri asa pt ca ma iubesti.
                                                                                     
                                             Ohh. Shut up and just kiss me dear >:d<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu