joi, 15 decembrie 2011

love. love.. love !!

     Ştii.. De fiecare data am încercat sa fiu rea, indiferentă, sa te fac sa suferi exact cum sufeream si eu. Încercam sa fiu tare si sa nu-mi mai pese de tine. Vroiam sa uit de tot ce a fost si credeam ca chiar am uitat. Încercam sa pretind ca m-am îndrăgostit, ca te-am uitat.
     Dar nu a fost nimic adevarat. Tot timpul ne-am comportat ca nişte copii de gradiniţa, gen 'eu sunt mai tare ca tine'. Zilele astea mi-am dat seama de multe lucruri.. Mi-am dat seama ca nu trece zi in care sa nu mă gandesc la tine, nu trece zi în care sa nu aştept sa intrii pe mess pt a vorbii din nou cu tine, nu trece zi în care sa simt ca încă ne iubim. 
        Ştii ca te iubesc, dar îţi e frica sa recunoşti la fel cum si mie îmi e.

Chiar dacă aveam zile în care credeam ca te-am uitat complet, credeam ca-mi eşti prieten si aşteptam doar sa mă îndrăgostesc iarăşi, ştiam ca mă mint singura. Le spuneam tuturor în fata 'el nu mai înseamnă nimic pt mine' dar în inima mea mereu ocupai un loc special.
      Sa ştii ca aveam momente în care vorbeam urat despre tine si te făceam în toate felurile dar mai tarziu îmi părea rău.. Totul era roz, pt mine numai însemnai nimic sau cel puţin asta am crezut pe moment. Toate astea pana cand 'flacara' din inima mea.. a început sa ardă din nou. Tot pentru tine.
       Acum totul e neclar. Nu ştiu ce vreau. Nu ştiu pe cine iubesc. Nu ştiu dacă pot sa uit greşelile pe care le-am făcut si bineînţeles sa le uit si pe ale tale. Nu ştiu ce e făcut. Defapt.. nici nu cred ca mai meriti.
       Eşti total un izvor de amintiri. Tu ce-ai mai zice ?
      

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu